Regulamin


-Zastosowane nazwy-

1. www.pierscionki.pl - sklep oferujący sprzedaż przez internet.

2. Użytkownik - osoba pełnoletnia posiadająca pełną aktywację i rejestrację,mogąca kupować w serwisie.

3. Towar - to przedmiot bądź inne wystawione przez właściciela sklepu dobro, które może być nabyte za pomocą dostępnego systemu sprzedaży w sklepie.

4. Sprzedający - właściciel sklepu wystawiający towar.

5. Kupujący - osoba nabywająca przedmiot, towar itp.

-Postanowienia ogólne-


1. Wszystkie transakcje w sklepie www.pierscionki.pl zawierane są w polskiej jednostce monetarnej PLN.

2. Z serwisu mogą korzystać tylko i wyłącznie osoby pełnoletnie.

3. Sklep świadczy sprzedaż biżuterii drogą internetową.

4. Sklep działa pod wszystkimi dostępnymi przeglądarkami internetowymi.

5. Zamówienia są realizowane w Polsce oraz poza obszarem terytorium Polski.

-Użytkowanie kont-

1. Gdy zostaje zawarta umowa, czyli zostanie kupiony poprzez portal www.pierscionki.pl przedmiot, zostaje
wygenerowany i wysłany email potwierdzający do właściciela sklepu oraz kupującego

2. Wszelkie zmiany danych adresowych i kontaktowych powinny być podawane i aktualizowane przez użytkownika jeżeli ulegną zmianie.

3. Stosujemy zabezpieczenia na wysokim poziomie a wszelkie dane są przechowywane w bazie danych spełniającej wymogi prywatności i zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE.

Wgląd do danych ma tylko właściciel sklepu oraz upoważnieni wyznaczeni pracownicy przez niego, dane nie będą udostępniane osobom trzecim.

W celu realizacji wysyłki towaru dane adresowe są przekazywane firmom kurierskim DPD, DHL.

Klient może w każdym momencie edytować swoje dane po zalogowaniu na konto w sklepie, oraz wystąpić pisząc na email: kontakt@pierscionki.pl prosząc o zamknięcie lub wykasowanie konta w sklepie.

We firmie DUO LIMITED COMPANY SPÓŁKA KOMANDYTOWA, al. Jana Pawła II 23, 00–854 Warszawa; KRS 0000744823,NIP 9512467728, REGON 381005195  został wyznaczony Administrator Danych Osobowych. Więcej informacji w Polityce prywatności.

-Realizacja zamówień-

1.1 Pracownicy sklepu po otrzymaniu informacji o zakupie w sklepie dokonanym przez użytkownika (informację generuje automatycznie system sklepowy) oraz potwierdzeniu otrzymania płatności w najkrótszym możliwym czasie przygotują towar w razie braku możliwości realizacji zamówienia we wyznaczonym terminie sklep natychmiast dokona zwrotu całości wpłaconej kwoty przez klienta na wskazane przez niego konto bankowe.

1.2  Termin realizacji zamówienia wynosi w zależności od wybranego wyrobu od 4 do 7 dni roboczych, o ile kolejne punkty Regulaminu nie stanowią inaczej. Po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zamówienia sprzedawca określi go dokładnie.

1.3   Pierścionki z kategorii "Promocje" są dostępne w terminie szczegółowo opisanym w szczegółach produktu.

1.4  Wyroby z opcją "Dostępne w 48 godzin" są dostępne w terminie i na warunkach szczegółowo opisanych w szczegółach produktu.

1.5   Przy biżuterii z kamieniami kolorowymi o szlifie fantazyjnym, czas realizacji zamówienia może wynieść do 15 dni roboczych.

1.6  Przy zamówieniu biżuterii złotej oraz z brylantami (niezależnie od wartości wyrobu) nabywca może skorzystać z usługi ekspresowej. W takim wypadku odbiór wyrobów następuje w terminie krótszym niż wskazany w punkcie 3.6.1 zdanie pierwsze, a biżuteria jest wykonywana i wysyłana w ciągu 4 dni roboczych (3 dni realizacji zamówienia + 1 dzień wysyłki). W celu przyspieszenia realizacji zamówienia, przy wypełnianiu formularza zamówienia należy dopisać „usługa ekspres” w koszyku, w polu „uwagi do zamówienia. Koszt wynosi 366 zł (nie dotyczy sygnetów oraz obrączek ślubnych). W razie pilnych zamówień należy kontaktować się pod dalej wskazanym linkiem kontakt.

1.7   W przypadku wprowadzenia zmian w budowie biżuterii lub realizacji własnego projektu według życzenia nabywcy, czas realizacji zamówienia może się wydłużyć o 10 dni roboczych.

1.8  Przy zamówieniu obrączek ślubnych nabywca zobowiązany jest do wpisywania dokładnych rozmiarów w milimetrach w rubryce "Uwagi do zamówienia" w formularzu zamówienia. W razie problemów z pomiarem możliwy jest kontakt pod numerem telefonu +48 22 427-91-51 lub na e-mail: kontakt@pierscionki.pl

1.9   W trakcie realizacji zamówienia mającego za przedmiot obrączkę ślubną, nabywca może bez zbędnej zwłoki i o ile jest to jeszcze technologicznie możliwe na etapie zgłoszenia przez niego takiego żądania skorzystać z bezpłatnej usługi przymiarki, która odbywa się w sposób uzgodniony ze Sprzedawcą. Termin oczekiwania sprzedawcy na uzgodnioną przymiarkę obrączek nie może przekroczyć 30 dni, a po jego upływie obrączki będą wykonane w takim rozmiarze w jakim zostały zamówione. Przepis zdania drugiego punktu 3.6.7 stosuje się odpowiednio.

1.10  Niektóre i wskazane każdorazowo na portalu e-sklepu modele biżuterii, sygnetów i obrączek mogą być wytwarzane do około 30 dni. Przy biżuterii z platyny, palladu i złota palladowego czas realizacji wynosi od 10 do 21 dni roboczych. Jeżeli dany wyrób znajduje się w magazynie, jego wysyłka nastąpi w ciągu 48 godzin.

1.11  Soboty, niedziele oraz pozostałe dni świąteczne nie są traktowane przez sprzedawcę jako dni robocze.

1.12  Wyroby wykonywane na specjalne zamówienie, sygnety oraz obrączki ślubne wymagają wcześniej ustalonego z konsultantem zadatku.

1.13  Jeżeli jedno ze świadczeń wzajemnych okazało się niemożliwe wskutek okoliczności, za które żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, strona, która miała to świadczenie spełnić, nie może żądać świadczenia wzajemnego, a w wypadku, gdy już je otrzymała, obowiązana jest do jego zwrotu.

1.14  Grawerowanie ręczne na zamówienie nabywcy wydłuża czas realizacji zamówienia o 2 dni robocze.

1.15  Zakup biżuterii jest również możliwy bezpośrednio w biurach handlowych/salonach sprzedaży w Warszawie przy alei Jana Pawła II 23 oraz w Krakowie przy ulicy Wiślnej 2. W przypadku zainteresowania konkretnym wzorem biżuterii, zanotowanie jego symbolu ułatwi jego szybkie odnalezienie w gablotach sprzedawcy i zaprezentowanie.

1.16  Anulowanie zamówienia lub korekta danych

W zależności od wybranej formy przesyłki (kurier) termin dostarczenia towaru od dnia wysyłki wynosi maksymalnie 10 dni roboczych (zamówienia na z dostarczeniem na terenie Polski).

2. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto, ewentualne jedyne dodatkowe koszty jakie doliczane są do ceny przedmiotu to jego przesyłka (lub inne opłaty dodatkowe jeżeli są podane w treści opisu sprzedawanego przedmiotu) klient zawsze otrzymuje dokładne podsumowanie ostatecznych cen na etapie realizacji zamówienia w koszyku przed ostatecznym potwierdzeniem i wysłaniem zamówienia, sklep wystawia fakturę lub rachunek za każdy sprzedany przedmiot w sklepie.

3. Płatność za zakupione towary należy przelać na dane sklepu podane w podsumowaniu zamówienia uwzględniając całą podaną kwotę. Obowiązująca forma płatności to przelew na konto.

4. Zgodnie z Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r., w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a kupujący jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Odsyłany towar należy dostarczyć na adres sklepu DUO LIMITED COMPANY SPÓŁKA KOMANDYTOWA, al. Jana Pawła II 23, 00–854 Warszawa z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, po zwrotnym otrzymaniu towaru sklep dokona zwrotu należności za zakupiony towar w kwocie jaką uiścił kupujący, zgodnie z prawem w przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość kupujący ponosi koszt odesłania produktu do naszego sklepu, sklep natomiast zwraca kupującemu zapłatę za towar jak i za dostarczenie przesyłki czyli zwracana jest cała kwota poniesionych kosztów podczas zakupu (zwrot pieniędzy do kupującego odbywa się natychmiast po otrzymaniu zwróconego towaru).

5. W razie postępowania reklamacyjnego towar należy odesłać na adres: DUO LIMITED COMPANY SPÓŁKA KOMANDYTOWA, al. Jana Pawła II 23, 00–854 Warszawa.

6. Reklamacje klientów są rozpatrywane indywidualnie w ciągu 14 dni od zgłoszenia.

7. Wszystkie uzyskiwane dane osobowe są chronione i wykorzystywane zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE.

-Postanowienia końcowe-

1. Regulamin zaczyna obowiązywać z dniem 23 stycznia 2020 roku.

2. Wszelkie niezgodności z powyższym regulaminem i Prawem Polskim na kontach użytkowników mogą doprowadzić do zawieszenia konta.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć